Yeah.

Och här vill jag bara göra er uppmärksamma på vad Sveriges superduperheta modeexpert Sofi Fahrman säger i Aftonblaskan idag. "Du som köpte ett par guldskor förra året gjorde verkligen ett bra köp. Den glittrande trenden håller i sig och har även smittat av sig på kläder."
HA! Där hör ni, alla ni som sa: "Eh, ja Ida.. dina guldskor, de var ju.. eh, fina."
Oh, jag är så chic, så häftig, så inne, så före. Ja, jag är minsann lite cool ibland. För det mesta. Eller typ jämt. Yeah.*



*(storhetsvansinne)


Kommentarer:
Postat av: Jenny

Klart som fan att du är tuff och att guldskor är det finaste som finns! De här funderar jag lite på: http://www.asos.com/Cat-Deeley/Metallic-Leather-Boot/Prod/pgeproduct.aspx?iid=37617&cid=1931

Postat av: Ida

Tack som fan! Och wow vilka jäkla coola boots! Själv skulle jag inte våga ha ett par såna, inte med byxorna nedstoppade i dom, men de var snygga! Fast du skulle definitivt skulle passa i dom, det tror jag ;-)

2006-01-20 @ 13:10:33
URL: http://sunstroke.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback