Usch.

Men fy, vad hemskt. Det var samma snubbe. Och vad otrygg jag skulle känna mig om jag bodde i Umeå, skulle ju inte våga gå nånstans. Att bli överfallen sådär är nog min största skräck. Ja, jag tror det. Jag är helt övertygad om att ifall jag skulle bli överfallen på det viset så skulle jag dö av en hjärtattack eller en stroke redan innan överfallaren skulle hinna göra nåt. Vad förvånad han skulle bli.
Efterlyst på tv3 är lite av ett favoritprogram, troligvis eftersom jag brukar se på det med skräckblandad förtjusning över hur hemska en del människor är. Men efter inslaget om en våldtäktsman som klev in i kvinnors lägenheter som låg på markplan, då var det nästan inte roligt alls. Av någon anledning, ja kanske för att jag bor på bottenvåningen i mitt hus, så kände jag mig helt otrygg hela den kvällen och natten. Då är det en nackdel att man bor ensam faktiskt.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback