RW.

Alltså, det börjar ju bli lite creepy det här med min obsession för Robbie Williams.
Inatt var andra natten i rad som jag drömde något som har med honom att göra. Igår drömde jag att det var 2 juli och att vi skulle gå på konserten på Ullevi. Vi är ju ca sex personer som ska åka och jag minns att jag kände mig så himla stressad och pressad när vi skulle åka. "Men kom igen nu dååå allihopa, vi måste åka nu, vi måste ju stå LÄNGST FRAM, hallå?!" Inatt fortsatte drömmen och då träffade jag honom och vi pratade om nåt, minns inte vad. Visst, han är snygg, men det jag gillar mest är att han är lite barnslig, rolig och ganska charmig. Fast på ett ganska knäppt sätt iofs. Den här badboy/svin-attityden som han har tror jag inte stämmer så mycket. Inte nu längre i alla fall. För kollar man på dokumentärfilmen Nobody Someday märker man att han egentligen inte är så mycket bad boy. Där är det nästan lite synd om honom. Fast han ligger ju med tjejer för fullt så han är säkert lite svinig ändå.
Han pratade förresten svenska i drömmen också. Jättekonstigt.
Det allra sjukaste är att när jag vaknade i morse satte jag direkt på mtv och där visade de en top ten-lista med Robbie Williams-videos. Måste nog se Nobody Someday och Live at Knebworth på dvd idag också.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback