Present.

Jag fick några små presenter och ungefär femtiotvå ursäkter från accessora.se bara för att min order blev lite försenad. "Ja tack, gratis är gott", tänkte jag. Fick t ex några brun-utan-solservetter av detta slag. Visserligen är det ju nu man som mest behöver det, men jag vågar helt ärligt talat inte prova såna saker. Jag är helt övertygad om att jag kommer göra fel så att det blir för mycket och det hela slutar med att det ser ut som att jag smetat skokräm över hela ansiktet. Som dessutom blir helt ojämn och med en massa skarvar och märken överallt. Eller att färgen blir morotsorange. Solarium kan jag gå med på, det blir ju i alla fall jämnt. Men såna här saker? Njae... Få se om jag vågar.
Om någon provat de här servetterna så kan den ju i så fall höra av sig och berätta att det kanske inte är så farligt.


Gud, jag har så många viktiga saker att oroa mig för ibland...


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback