NY.

Det är nästan irriterande hur ressugen jag är just nu. Och jag som inte ens gillar att flyga. Hanna med man åkte till New York på en långhelg alldeles precis nyss och det är underbart att de gillar att fota så mycket för bilderna är så snygga och jag tycker New York är så coolt och jag vill åka dit också. Kan tänka mig att åka till Medelhavet också bara för att få lite sol och för att man ofta kommer ganska billigt undan med sådana resor. Men jag har ändå varit på sex(!) charterresor sedan 99, det måste vara dags för annat nu. En vecka i New York, en weekendresa till Paris, en övernattning i Köpenhamn, en natt på kurortshotellet i Varberg för fasen. Jag vill resa nånstans! Men när det för en gångs skull inte saknas tid så saknas det både pengar och resesällskap. Alltid är det nåt. Leva i nuet? Nej, ibland går det inte riktigt till så. Tålamod Ida, tålamod..

Kommentarer:
Postat av: Hanna

Förstår dig. Är också sjukt sugen på mer resa. Men det finns ju rätt billiga resor till NY nu. Vi betalade 2700 per person. Hotell kostade 900 pix natten för två. Överkomligt faktiskt, så gjört! :D

Postat av: Ida

Oj, ja det var ett bra pris! Det är nog inte så omöjligt att hitta om man letar lite.
Drömmen vore ju att åka i maj eller så. Om jag bara käkar *Pasta Rouge hela våren och skär ner på mitt sociala umgänge till noll, då kanske det inte är helt omöjligt! Och så ska jag hitta ett resesällskap också ;-)


*makaroner och ketchup

2006-02-01 @ 17:52:49
URL: http://sunstroke.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback