Lovely.

Såna här dagar är lovely. Lektionen idag var helt okej, promenaden från universitetet var solig och jag hade bra musik i lurarna, gick förbi hembageriet några meter från där jag bor och köpte frukost  (vafan, jag steg upp halv sju i morse och det är ju mitt i natten). Deras bröd är det godaste och det kommer jag sakna när jag flyttar härifrån. Sen kom jag hem och upptäckte att mina praktikveckor i Växjö har ordnat upp sig. They want me, yeah. Sen hörde de av sig från sjukhuset i Vmo och undrade hur jag tänkte göra med sommarjobb i år. "Jag vet inte", sa jag." För Värnamo är ju knappast mitt första val, but hey, they want me too! Så nu sitter jag och dricker kaffe och ska lyssna på relationsrådet i Christer P3 och är ganska nöjd.
Det ordnar sig.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback