Love P3.

Haha, gud jag döööör... Lyssnar på mitt favoritprogram Christer i P3. Idag pratar de om de allra äckligaste sakerna folk varit med om, och människor får ringa in och berätta vad de varit med om för äckliga saker. Toabesök, kräk, rutten mat. Tur att jag inte sitter och äter nåt just nu säger jag bara.
Fast jag missade Lantz i P3 innan idag, synd.

Har varit på universitetet och grupparbetat idag. Det ska bli lite sådär halvkul att ha redovisning och seminarium på torsdag eftersom det är så jäkla svårt och knepigt. Har inget emot att ha redovisning och prata inför folk, bara jag vet vad det är jag snackar om. Vilket jag alltså inte gör här. Nej, det ska bli skönt när det är över. Efter vi hade grupparbetat åkte vi ner till stan och åt lunch på stans bästa salladsställe, La Baguette. Deras mango/curry-dressing är: Mmm... Dessutom kom Hjalmar in och köpte mat, ni vet han som är stans revy- och buskiskung och på ett sätt representerar hela den här bygdens humor. Eller nåt.

Och nu är min mamma på väg hit. "Duuu, jag är på väg nu och jag har köpt vin, räkor, ciabattabröd, avocado och lite sånt. Myyysigt vaa?" Jag bara: "Eh, javisst. Jätte." Fast egentligen ville jag säga: "Men jag gillar inte räkor och avocado, jag vill ha redig mat. Och vin dricker jag helst bara när jag vill bli full." Vad hon ska hålla på jämt...
Jaja, hon ska i alla fall fylla mitt kylskåp åt mig efter en storhandling på Ica Maxi imorgon.
Yeah.


Kommentarer:
Postat av: Jens

Näe, nu får du inte vara obstinat mot din kära mor, skärpning! ;)

2006-01-10 @ 15:48:47
Postat av: Ida

Haha. Jaja, det var väl rätt gott med räkor då kan jag väl erkänna :-p Och jag ska vara snäll...


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback