Kläder och sånt.

Okej, nu har vi faktiskt gått över till ett nytt år och det är faktiskt snart vår. Det är bara ett par veckor av tråk-vinter kvar. Då får man faktiskt börja titta på vårkläder. Tycker jag.
Många pratar om nya H&M-katalogen och hur mycket fint där finns, men jag hittade faktiskt inte särskilt mycket måste jag säga. Det enda som var fint var
koftan. Den, och några saker till, hämtade jag på ICA nyss och den var jättefin. Färgen var särskilt fin. Himmelsblå liksom.
La Redoute finns många fina saker också. Framförallt skor. Jag har egentligen aldrig varit nån sko-tjej sådär som många tjejer är, alltså såna som har 54456 par i garderoben osv. Men jag börjar nog ändra mig på den punkten lite. Inte för att jag har råd att köpa 54456 par skor, men jag skulle gärna vilja ha 54456 par skor om jag kunde.
De här är fina:

De finns i färgerna svart, vit, silver, mandarin, hallon och jeans. Vad har en mandarin för färg? Kan man lägga till lite och få sådana bruna ben också?
Och särskilt sportish är jag inte heller, men de här var snygga:



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback