Hoppsan.

Åh, herregud vad skönt att examinationen är över. Och att det gick bra dessutom. Sa ju innan att jag egentligen inte tycker det är så jättejobbigt att prata inför folk, bara jag vet vad det är jag pratar om. Fast det gjorde jag ju inte den här gången, ämnet vi hade och det vi skulle redovisa är skitsvårt. Så vad gör man? Jo, man hittar på. Så det gjorde jag. Jag satt där och sa det jag skulle säga först, sen började jag ljuga: "Ja, jag tycker verkligen att det var intressant och roligt och att man har lärt sig dethär och dethär och dethär. Och för att få fram dethär hade vi gjort såhär och såhär och såhär och blablabla..." 
Usch, vilken hemsk människa jag är. Men ekonomi och dess termer intresserar mig inte det minsta och nu är det över och vi blev godkända och jag kommer sova gott inatt trots att jag drog en liten rövare utan att säga "Äsch, nu ljög jag" eller "Äh, jaskojaba'". Punkt. Slut.

Ikväll är det jag som gör maten och det blir hemmagjord pizza med pepparsalami, pesto, mozzarellaost och lite annat. Aoum!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback