Hemliga pappan.

Hemliga pappan är en av de allra första bloggarna jag lade till bland Favoriter. Idag är han även med i Aftonbladet. Jag har följt bloggen ända sedan augusti då den startade. Det är faktiskt väldigt intressant att läsa om en pappas synvinkel på allt som har med barn och föräldraskap att göra. Inte för att jag tror att jag har en susning om hur det är för en mamma, men ändå, lite annorlunda är det nog.  Dessutom skriver han väldigt bra och kärleksfullt. Ett smart drag att vara helt anonym också.
Fråga mig inte varför jag läser bloggar om barn och bebisar. Borde kanske egentligen läsa bloggar av personer som lever ungefär samma slags liv som jag (eh?), och det gör jag också. Men att läsa om en helt främmande och annorlunda värld är faktiskt kul. Kanske kan man bredda sin allmänbildning, alltid lär man sig nåt.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback