Fruity.

Det blir inte alltid rätt när man ska vara effektiv. Det är helt enkelt en grej man måste räkna in när man vill att saker och ting ska gå snabbt. På min raska runda inne på Ica igår greppade jag snabbt en nätpåse med nåt gult i och tänkte: "Stora clementiner, schysst!" När jag kom hem upptäckte jag att det var blodapelsiner. Vad ska jag med 1 kg blodapelsiner till? När och hur ska jag äta upp dem? Är blodapelsin ens gott? Men det hela ledde till slut till den godaste och finaste lunchen på länge. Fruktsallad med vaniljyoghurt, mmm. Med blåbär i dessutom. Anledningen till att den blev så fin var att blodapelsinen och blåbären färgade allt rosa. En rosa fruktsallad. Ibland får man till det!
Nu har jag bara åtta blodapelsiner kvar som jag ska göra nånting av.

Kommentarer:
Postat av: Mathias

Stick nejlikor i dem, häng dem i röda sidenband och tindra med dina bästa juleögon vetja ;)

2006-01-27 @ 14:29:54
Postat av: Ida

Haha, känns ju inte såå aktuellt kanske... ;-)

Postat av: Anna

Vart dom nått goa då?

2006-01-29 @ 11:05:45
URL: http://minialp.blogspot.com
Postat av: Ida

Hmm, ganska sura faktiskt. Men om man blandar upp det med annan frukt eller vanlijyoghurt så gå det bra :-) Nu har jag förresten bara fyra kvar.

2006-01-29 @ 12:33:33
URL: http://sunstroke.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback