Friday.

Det är lite tråkigt idag tycker jag, trots att det är fredag.
Vädret är trist, jag har inget att göra, mamma har saker över hela lägenheten och håller på med tusen saker samtidigt som hon ska försöka lära sig sin nya mobiltelefon. Varför köper hon en mobil med 368 olika funktioner som hon inte förstår sig på? Men när hon gick och plockade och ändrade position på mina blommor i fönstren sa jag faktiskt till på skarpen. Ska försöka låta bli att säga: "Det var roligt att du kom, men det var ännu roligare när du gick" på lördag.

Alanis Morisette Collection 1995-2005 är bra.

Och jojo,
Rosebud funkar. Man får mjuka, kyssvänliga och lätt rosenrosa läppar och den kan även användas till självsprickor, utslag, spruckna nagelband och händer. Jag har utslag, självsprickor och kyssar kvar att testa på. Tusen spänn på att jag kommer få testa kyssar sist.

Kommentarer:
Postat av: Mathias

Du är bitter som en norrlänning ;) (retas bara)
Jag lyssnar på Vinter02 och ska ut och klämma lagg. Härligt. Det är en fin bit. Fredagskram!

2006-01-13 @ 14:27:12
Postat av: Ida

Haha, ja lite kanske. Fast jag lovar att det är övergående. Fredagskram!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback