Cäärey.

När jag såg lite vad kändisarna hade på sig på årets Golden Globe-gala fastnade jag litegrann vid Mariah Careys klänning.
 
Att hon aldrig lär sig att en såndär urringning är inte särskilt smickrande. Fick för mig att det måste varit ungefär den hundrade gången jag sett henne i en liknande urringning. Och jo, jag hittade en del annat som var... rätt osmakligt.


Visst har det ju hänt en del på...påfyllnadsfronten men måste det betyda att man tappar sitt förnuft?
Näe, tacka vetja när det var tidigt nittiotal och hon sjöng flådiga ballader istället för sina himla r'n'b-låtar, och där videona visade hur hon sjöng med sin fantastiska röst och inte hur hon åmar sig i en pool. Ja, tacka vetja på den tiden då jag lyssnade på Without You och Hero på min walkman, på repeat. Då var det annat. Det var bättre förr.


Kommentarer:
Postat av: Jenny

Alltså jag känner mig helt djävla korkad i bollen: hur får man in ett kort på profilen? Va? Vaa?

Postat av: Jenny, igen

Äh, du har ju inte ens samma format som jag, så det var inget!

2006-01-20 @ 12:22:18

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback