Mäklis.

Men kan inte klockan gå lite snabbare så den där mäklaren kommer nångång. Det är tråkigt att vänta. Dessutom är jag skithungrig, och jag kan inte göra nån mat nu för jag har städat köket som fan. Har förresten städat och plockat undan allt annat som fan också eftersom jag inte är säker på att han ska fotografera lägenheten idag eller inte. I så fall kommer min lägenhet, mitt hjärterum, bli ett såntdär "objekt" som läggs ut på hemnet.se och som folk sitter hemma och bedömer. "Näe, men fy vilka fula gardiner. Herregud, kolla soffan. Vem fan är hon som bor där egentligen? DÄR skulle jag INTE vilja bo i alla fall."
Skitsamma, jag vill ju bara ha tillbaka alla mina tusen som lägenheten kostade. Helst. Blir det mer är det bra, blir det mindre är det mindre bra. Spännande det här.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback