Konståkning.

Jag hatar att vara förkyld. Det gör jag verkligen. Ska försöka att inte låta det påverka mitt humör som annars åker lite upp- och ner just nu. Igår lyckades jag diska sönder två glas och sedan sparka hårt på elementet när skruvpluppen inte ville sitta fast. I och för sig straffade det bara mig själv eftersom jag skar mig på ett av glasen plus att jag fick ont i foten av elementsparken. Är nog lite frustrerad just nu på något sätt, av någon anledning. Jag vet inte...

Annars är konståkningen kul att titta på. Kläderna är... intressanta och man blir ju helt klart impad av åkningen. Hur klarar de av att inte bli snurriga i huvudet? Fast ibland blir de nog det, för precis nyss tappade en manlig åkare sin partner rakt ner i isen. Hon fick jäkligt ont och kunde inte stödja på benet så han fick gentlemannamässigt bära tjejen ut från isen efter de tackat publiken med det stelaste leendet jag sett. Roligt att se reaktionerna sen när poängerna ska redovisas och de båda ler lite försynt men man ser samtidigt att tjejen är skitförbannad på killen som tappade henne i isen men det vill hon liksom inte visa i tv. Vilken jävla utskällning han kommer få i omklädningsrummet sen!. Dramatik på hög nivå.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback