Jaja.

Idag är det faktiskt superfredag. Dessutom är det supercsnfredag, så himla skönt. Fast det är också superlöningsfredag för min del eftersom jag jobbade två dar på sjukhuset hemma i Värnamo för ett par veckor sedan. Bara två dagar som sagt, men ändå.
Apropå cash, var nere på stan tidigare och skötte lite ärenden. Var tvungen att gå in på Lindex för att kolla lite, och jag kan bara konstatera att det är jäkligt synd att jag inte har någon att visa snygga underkläder för/har en massa pengar över. Jag brukar inte tycka att just Lindex är någon höjdaraffär direkt. Eller ja, det är ett ställe där morsan handlar typ. Men de hade en massa fina underklädeslinnen där!
Men näedå, jag är inte bitter. Jag kanske går tillbaka dit imorgon och köper linnet på bilden ändå, för min egen skull. Det är ju nästan lika roligt. Hm.

Från Lindex.se

Kommentarer:
Postat av: linus

väldigt fint linne!

2006-02-27 @ 09:29:07
Postat av: Ida

Jaa, och jag vill ha det. Banne mig!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback