Atjo.

Har varit riktigt risig sedan i söndags. Mamma sa i telefon igår att jag nyser värre än pappa. Där snackar vi många decibel x ganska många nysningar i rad. Och jag blev ju inte direkt piggare av att ha tidig lektion idag, råkade faktiskt blunda nån minut på föreläsningen. Men förutom att jag har ont i halsen, ont i huvudet och det månatliga magontet (lyckades såklart pricka in det de här dagarna också) så är det bra.

Snygg-mäklarn var nyss här för att fotografera och vi bokade dag för visning bl a. Spännande. Fråga mig inte hur, men jag fick i alla fall reda på att han är singel. Kan ju vara eh, kul att veta. I måndags ringde hans kompis, som jobbar på en annan mäklarfirma i Jkpg, för att fråga om jag vill vara med på en "lista" där man får gå på lite mer "privata" visningar och sånt. Mm, ja tack, sa jag. Schysst.

Nu ska jag gå och handla. Är rätt säker på att jag kommer köpa choklad.

Kommentarer:
Postat av: Mathias

Vilken söt bild :) Krya på dig!

2006-02-22 @ 15:14:46
Postat av: Ida

Tack, det känns redan lite bättre faktiskt :) (lite choklad hjälper mot allt)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback