Ajkeija.

Det blev en eftermiddagsutflykt till Ikea och Marieberg idag.
Hittade en del bra saker faktiskt. Eftersom min soffa är fulast i landet är jag nöjd med att jag hittade några pastelliga kuddar som döljer eländet och som samtidigt passar in med det andra. Vetifasen om jag vill fortsätta med det här pastelliga och beigea i nästa lägenhet, men just nu känns det rätt okej i alla fall. Trots den fula soffan.
Ja, och så går det ju knappast att inte att åka ut dit utan att köpa nånting till sig själv, så det blev ett halsband. Blev lite inspirerad av
K som hittade ett liknande som man kunde öppna och sätta foton i, men det kan man inte med mitt. Men det kvittar ju, för vem skulle jag ha där i?


Snart: Kaffe i en av mina nya, snygga kaffemuggar. Sweet.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback