Torsten.

Något av det roligaste jag brukar sysselsätta mig med när jag är hemma hos föräldrarna och börjar bli lite rastlös är att mucka med katten. Det händer lite och kan man säga.

Idag tänkte jag börja retas med honom när han tvättade sig. Att han dessutom gärna ligger på rygg och skrevar anser jag vara mycket provocerande. Lite svårt att ta kort på hela händelseförloppet eftersom jag hela tiden hoppade undan när han attackerade mig. Men det som händer efter den här bilden är att han skruvar på sig och rullar runt ganska snabbt för att attackera min fot som petat han i ryggen ett tag. Men han fick inte tag i mig! Mohaha.  
18932-297

Sen skulle farsan lägga sig i och började reta honom med hallmattan. Det som händer efter bilden är att kattfan attackerar mattkanten, sedan farsans ben och sedan springer han iväg och vill inte "leka" längre. Tråk-Torsten.
18932-298

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback