Sthlm.

Jodå. Stockholm var kul.
Åksjuk på tåget förstås. Ett halvtaskigt hotellrum (fast centralt). Lagom roligt att åka med morsan som dumpade mig om dagarna för jobbets skull så jag var tvungen att gå runt ensam på Stockholms gator. Men jag klarade mig. Inte första gången man är i Stockholm va. Jag gick och gick och gick. Köpte en del saker emellanåt. Tittade på folk. Tittade på byggnader och hus. Såg ett och annat känt ansikte. Såg en biljakt på Kungsgatan. På kvällarna var vi dock ute och träffade lite vänner i stan. Såg bl a Maria Möllers julshow som var rätt kul faktiskt, åt en massa god mat (det lutar åt att mitt nya liv börjar efter nyår) och drack en del vin.

Jag gillar Stockholm, fast i små doser.

Kommentarer:
Postat av: A.

Så jävla orättvist. Här går jag omkring på gator och torg och ser aldrig en kändis så kommer du upp och spottar dem direkt.. Fan! :-)

Postat av: Ida

A: Mjo, fast det var inte så mycket att hurra för.. Jan Malmsjö, Cecilia Frode (fast hon är grym iofs), Tomas Hanzon (också grym), Richard Wolf, Tommy Svensson, Mats Strandberg samt bröderna Schulman. Den yngste tittade konstigt på mig trots att jag inte tittade på honom! Vad är det för sätt..

2006-12-07 @ 11:07:33
URL: http://sunstroke.blogg.se
Postat av: A.

Tror inte han kollade konstigt. Han ser ut så hehe....

Var väl lite imponerande för ett par dagar bara ändå!

2006-12-07 @ 13:51:53
URL: http://a-funderar.blogspot.com
Postat av: Johanna

Hahaha.... jag är inte förvånad Ida, du lyckas alltid se allt och alla! Bra jobbat! Och att Schulman tittade på dig beror ju så klart på att du var så snyggast i stan!

2006-12-07 @ 16:25:29
Postat av: Ida

A: Och du! Jag såg ju Carina Berg och co på centralen igår eftermiddags. Dock på långt håll, men ändå. Carina Berg slår ju de andra med hästlängder.

Johanna: Haha, givetvis.. Givetvis.

2006-12-07 @ 18:51:02
URL: http://sunstroke.blogg.se
Postat av: Peter

Om det är den Mats Strandberg som jobbar på radiosporten så kan jag inte riktigt förstå hur du kunde känna igen honom. Inte ens jag som sportnörd vet hur han ser ut... :P

2006-12-07 @ 19:10:11
Postat av: Ida

Peter: Hmm, näe. Jag tror inte det faktiskt :) Den här Mats måste vara en annan Mats.

2006-12-07 @ 23:23:41
URL: http://sunstroke.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback