MMM. Det blir nog till att skriva en liten skrivelse till Ica Ma...

DSC00140
MMM. Det blir nog till att skriva en liten skrivelse till Ica Maxi i Jönköping för jag tror inte jag kommer överleva utan Ben&Jerry till nästa Stockholmsresa. För övrigt är det ju jävligt märkligt, här har man hela huvudstaden att shoppa på och ändå hittar man mest på H&M. Fast galnaste inköpet (hittills) är nog makeup-borsten för 240 kronor på M.A.C. Sa hon att det var mårdhår? Lite småäckligt om man tänker efter. Men vad gör man inte för att få sådär sexigt sotade ögon.. Hm.

Kommentarer:
Postat av: egon

gooooodast är cookie dough. RIKTIGA DEGBITAR. jag har en förpackning i frysen. ååååh.

Postat av: Ida

egoegon: Haha, jag veeet. Jag och mamma hade en hård sten, sax, påse-match inne på seveneleven för jag vill egentligen ha cookie doughen men hon var skeptisk. "Riktiga degbitar, kan man ju inte ha i glass heller.." "JOO!" Fan att jag förlorade. Men nästa gång..

2006-12-07 @ 14:42:34
URL: http://sunstroke.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback