Mååfa och faamo.

Är i Värnamo över helgen. Ingen vidare julstämning på stan idag eftersom det regnade mest hela tiden.
Men det var mysigt att fika med kompisensomskahabebisombaraettparveckor. Hon har världens finaste mage! Fan, det börjar klia lite i äggstockarna tror jag... Kanske.

Sen hälsade jag på morfar. Var tvungen att hålla tillbaka gråten när jag steg in i deras fina radhus, som jag för övrigt inte varit i på väldigt länge, och såg alla foton på mormor. Det var tomt utan henne där och det röda läppstiftet låg inte där det brukade.

Sen hälsade jag på farmor. Var tvungen att hålla tillbaka gråten igen eftersom jag idag verkligen märkte att hon börjar tackla av. Hon är inte densamma längre.  


Annars är det bra.


Kommentarer:
Postat av: Mathias

Vill du ha en pepparkaka? ;)

2006-12-03 @ 17:10:30

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback