Julkul.

En lite annorlunda jul i år. Men det gick rätt så bra allting. Tror jag. Kändes inte som att jag missade så hemskt mycket.

Uppesittarkvällen var mysig. Både farfar och morfar kom. Det kändes förstås lite konstigt att varken farmor eller mormor var med i år, men det måste ju varit ännu värre för de söta, gamla gubbarna. Bäst på uppesittarkvällen var dock Kvarteret Skatan julspecial. Det kommer dessutom ett nyårsspecial nästa helg, inte missa. 

På julafton hann jag med jullunchen hos kusinerna och efter jobbet vid halv tio på kvällen åkte jag till brorsans tjejs familj där resten av de mina höll hus för första gången på en julaftonskväll. Där var det mer eller mindre fest kan man säga. Jösses. Eftersom jag hade jobbat och var lugn och städad körde jag oss hem sen. I bilen spelades det dansbandsjulmusik som kan ha varit något utav det mest absurda jag hört i musikväg. Farsan satt i baksätet och sjöng med givetvis. När vi skulle tanka fick han nåt frispel i huvudet och började dansa runt bland pumparna. Jag tror han var full.

Väl hemma fick jag äntligen mina julklappar. Så härligt, det är ju ändå det som hela julen går ut på.
Att Ida ska få sina julklappar! 

18932-321

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback