Jag och Nobel.

Lite tråkigt att blogg.se inte fungerat på ett par dagar.
Inte för att det hänt så himla mycket hos mig, men ändå. Vill att det ska bli fredag kväll fort, för då ska vi ut. Då kanske det händer nåt kul. Kanske. Eventuellt.

Jag har i alla fall köpt Xider Christmas edition, den med apelsin/mistelsmak. Och med glitter i. Jag tror aldrig jag gjorde något vetenskapligt experiment förra året angående glittret i cidern och huruvida det följer med ut (glitterkiss, så himla spejsigt) eller om det lagras i kroppen. Kan inte vara nyttigt.. Eller att det kanske fastnar någonstans på vägen ut. Glitternjure får man då. Det skulle nog vara en ny diagnos, undra om de känner till den här på jobbet. Jag kanske är nåt på spåret... Nobelpriset i medicin till mig nästa år alltså. Kanske. Eventuellt.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Klart du ska ha Nobelpriset men låna ingen klänning av Axen-Ohlin... ;-)

Postat av: Ida

A: Nehej du, det skulle jag aldrig göra. Skulle kunna sy en snyggare klänning själv och då ska man veta att mina sykunskapar är lika med noll.

2006-12-14 @ 18:10:20
URL: http://sunstroke.blogg.se
Postat av: Anonym

Den cidern är inte god :P Annars gillar jag cider!

2006-12-14 @ 19:02:17
Postat av: Schnauzerin

Det är jag som står bakom inlägget över detta, mitt namn bara försvann...

2006-12-14 @ 23:07:10
Postat av: Ida

Schnauzerin: Drack den förra året som sagt, jättegod tyckte jag :)

2006-12-14 @ 23:41:22
URL: http://sunstroke.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback