Snart är det.

Igår var jag och provsatte soffor (ville väl egentligen helst provligga men eftersom det var sent på eftermiddagen efter jobbet var risken överhängande stor att jag hade somnat), och idag lånade jag hem en provrulle med en tapet jag spanat in ett tag. Har hängt upp den här mot en vägg för att kika på den lite då och då och för att liksom... känna in den. Brorsan ska fixa lite snajsig elektricitet i lägenheten, morsan målar ("jaa, jag får ju ont i ryggen men det är ju SÅ roligt.") och farsan tapetserar. Jag behöver bara betala. Det är bra med familj i närheten ibland.

Kommentarer:
Postat av: Jens

Haha, satt just och funderade på hur det skulle gå om min familj skulle göra samma saker. Tapetseringen skulle nog bli bra, måleriet också, men skulle brorsan fixa elen så skulle jag förr eller senare få en gratisresa med fonusbilen.. :)

2006-08-16 @ 22:55:57
Postat av: linus

jag vill se tapeten!

2006-08-17 @ 00:40:19
Postat av: Magnus

God morgon! Soffprovsittning kan förgylla vilken onsdag som helst. Låter som du hade en trevlig dag.

2006-08-17 @ 06:37:53
Postat av: Ida

Jens: Haha! Fast har Andreas en dålig dag kan det hända mig också..

L: Ja!

Magnus: Jajemänsan. Jag gick rundan inne på ikea och tänkte och tänkte och planerade och planerade. Köpte ingenting dock. Inte ens värmeljus.

Postat av: Christian

Jag frågade Ikea-tjejen om hon ville provhångla en soffa men fick ett skratt och nej till svar.

2006-08-17 @ 13:07:07
URL: http://snowracer.se
Postat av: Ida

Christian: Så dumt av henne. Jag hoppas du inte köpte nån soffa.

2006-08-17 @ 20:31:18
URL: http://sunstroke.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback