Lista igen

4 jobb jag har haft:

- Jobbat i spel- och tobaksbutik. Förbannade mjukglassmaskinen varje dag.
- Lokalvårdare på pappas jobb, Skogsstyrelsen. Förbannade barren i heltäckningsmattan varje gång.
- Fabriksarbetare (fast bara i sju veckor). Förbannade allt och alla varje dag.
- Assistent på röntgenavdelningen i Vmo. Då var jag glad.

4 filmer jag kan se om och om igen:
- Kalle och chokladfabriken
- Independence Day
- Resan till Melonia
- Kvarteret Skatan och Hipp hipp

4 städer jag har bott i:
- Utanför Värnamo
- Örebro
- Jönköping
- Sen var det inte mer.

4 tv-serier jag följer:
- Desperate housewifes
- Grey's Anatomy
- CSI
- The Office

4 platser jag vill besöka:
- New York
- Paris
- Nåt varmt ställe i Italien där de har gott vin
- Luleå (har man ett uteställe som kallas för klamydiagrottan bör det vara värt ett besök)

4 webbsajter jag surfar in på dagligen:
- sunstroke.blogg.se (för att därifrån kolla alla andra roliga bloggar)
- aftonbladet.se
- google.se (på jobbet använder jag det skitmycket)
- lunarstorm.se (shhh!) 

4 favoriträtter:
- Min hemmagjorda pizza med pepparsalami och mozzarellaost
- Sallader av olika slag. Gärna med keso i.
- Det mesta som mamma lagar.
- Skräpmat av olika varianter. Gärna klockan tre en lördagsnatt.

4 ställen där jag känner mig bekväm:
- I skogen vid hembyn. Där skulle jag kunna promenera naken mitt i natten och ändå känna mig trygg.
- Min säng med nytvättade lakan när jag precis har duschat och ska sova och vet att jag är ledig dagen efter.
- Förhoppningsvis i min nya lägenhet. Men det är jag ganska övertygad om.
- Vad svår den här var. Lättare att i så fall lista vilka fyra ställen jag inte känner mig bekväm på.


Kommentarer:
Postat av: Peter

Skrämmande, oroväckande och fan vet vad att jag också besöker alla de sajterna var dag.. :P
Ha det greit i den nya lägenheten!

2006-08-22 @ 00:15:27
Postat av: Magnus

Hemmagjord pizza är en höjdare! Gör du degen själv? Jag tycker det är överkurs och brukar köpa färdig mix...

2006-08-22 @ 20:42:09
Postat av: Annie

Hej, precis också fyllt i en sån.

Finns överallt nu ju!! Mycket svårt tyckte jag...

KRAM

Postat av: Ida

Peter: Tack! Du också! (jag läser ju om dig på det där andra stället, if you know what I mean..)

Magnus: Jomen du vet, jag är ju en såndär syster duktig som är så himla redig så jag gör deg med grahamsmjöl till och med. Vem man försöker lura vet jag inte, men det känns i alla fall nyttigare... Men hemmagjord pizza är grymt faktiskt.

Annie: Kul! Kram!

2006-08-22 @ 23:15:40
URL: http://sunstroke.blogg.se
Postat av: Johanna

Klamydiagrottan finns ju i strängnäs! Ligger mittemot Ica, missade vi det på våran intressanta sightseeing? ;)

2006-08-23 @ 18:13:16
Postat av: Ida

Johanna: Haha. Fy fan vad snuskigt. Tur att vi inte gick dit!

2006-08-23 @ 20:09:25
URL: http://sunstroke.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback