Jobb å sånt.

Det snurrar lite i huvudet på mig nu. Dessutom lär det väl bli ännu värre närmsta veckan.
Till och med på jobbet är det snurrigt. Har nämligen varit i receptionen de senaste dagarna. Grymt kul, men tusen saker att hålla reda på. Men det ordnar sig, det är bara att suga i sig allt och försöka att hålla alla sakerna i sitt fack uppe i huvudet. Receptionen där är ju lite speciell. För det första är det roligt eftersom det för det mesta alltid är roligt med patientkontakt. Även om man får se både ruskiga sårskador och kräkande ungar. Dessutom har man mer kontakt med vårdpersonalen (läs: ambulanskillarna). Nackdelen är att det kan vara stressigt. Nu är jag iofs en ganska stresstålig person, men om det råkar komma en likblek person med bröstsmärtor med utstrålning i vänster arm etc, samtidigt som någon idiot ska fram och är sur och måste klaga över väntetiderna, då kan jag förstå att man stressar upp sig lite.
Men det ordnar sig.

Och imorgon ska jag gå på utbildning för ett nytt datasystem som ingen vill ha. Kul.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback