Jajemänsan.

Idag var jag på banken alldeles ensam och skrev min namnteckning på papper där jag förstod max en tredjedel av innebörden.
Nädå, det gick rätt bra faktiskt. Jag fattade faktiskt förvånandsvärt mycket. En rätt bra ränteprocent fick jag också till. Gött. Och i ett par sekunder hade jag sjuuukt mycket pengar på mitt konto. Synd att dom försvann.

Annars inte så mycket nytt.
Träffade H med tjocka magen idag. Fast den är inte så tjock, mest bara fin. Jag sa: "Du vet väl att det kommer vara som när man var liten nu, att jag kommer bara vilka leka med dig och vara din bästa kompis nu eftersom du har den häftigaste leksaken." "Eh, hehe, javisst.."
Nädå, det kommer bli skitbra. Jag lovade att komma dit och fika med henne på mina lediga dagar sen.

Kommentarer:
Postat av: Mathias

Det är kul det där med ögonblicken då man har megamkt pengar på kontot. :-) Men en halv mille är väl inte så mkt. Ja, det du skrev om igår alltså. Jag packar inför min lilla löptur från Narvik till Björkliden :) Klem!

2006-08-22 @ 20:45:03
Postat av: Ida

Mathias: En halv mille är väl inte så mycket? Jooo. Är det ju visst det. Vad har du för referensramar va? :-P Kram!

Postat av: egon

bättre sent än aldrig: grattis till lägenheten och försäljningen av den gamla :)

2006-08-23 @ 19:44:19
URL: http://egoegon.blogspot.com
Postat av: Ida

egon: Taack :) Förmodligen blir det inflyttning redan till helgen. Förresten, jag vill läsa om hur du hade det på resan.

2006-08-23 @ 20:07:04
URL: http://sunstroke.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback