Ajkeea.

Jag var på Ikea igår, tillsammans med hundra miljoner andra människor som tydligen också hade fått lön dagen innan. Men det funkade ändå. Det är nåt med logistiken tror jag. Det är någon (Ingvar?) som har tänkt till ordentligt vad gäller allting. Till och med i restaurangen flöt allting på. Men jag tittar fortfarande snett på de som går emot färdriktningen. Går man förbi och missar nåt förtjänar man fan en straffrunda på ett varv till. Kom inte här och trängs...
Jag köpte inte så jättemycket saker dock. Kikade och planerade mest. Däremot köpte jag tapeter för tusen pix och målarfärg för ett par hundra. Och det blev inte den tapeten jag först hade tänkt, jag blev kär i en annan. Men det kommer bli bra. Sen. Snart.

Nu är jag hos mina föräldrar efter att ha kört till Varberg inatt vid tre-tiden och hämtat min lillasyster (fråga inte), så första natten i lägenheten (läs: kaoset) blir idag.
Nähä. Om man kanske skulle ta och klä på sig, ta bort penntrollslooken och istället bege sig hem till sig...

Kommentarer:
Postat av: Magnus

Hejaheja! Jag är anställd hos det lilla möbelföretaget. Om du shoppar riktigt mycket kanske jag får högre lön ;)

Postat av: Mort

*kiknar av skratt*

Straffrunda indeed :)

2006-08-28 @ 21:38:35
URL: http://www.passionsfrukt.nu/tankar/
Postat av: Ida

Magnus: Det behövs nog inte. Med så mycket folk som det var där i lördags borde du redan vara jätterik i så fall :P

Mort: Ja. Människor säger jag bara..

2006-08-29 @ 13:33:26
URL: http://sunstroke.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback