Wtf?

Ja, att gå ut hemma i Vmo har sin tjusning. Som när man nästan går in i killen man var kär i halva gymnasiet, börjar mucka på skoj och får en puss på munnen bara sådär.
Men att gå ut hemma har också sin... otjusning ibland. Som när man oavsiktligt går in i stans största meskille som man hånglade upp en gång på ett gymnasiedisco, säger "hoppsan!" och ler lite grann.
Det skulle man inte gjort.
Tre telefonsamtal på tre dagar och jag gav honom INTE mitt hemnummer i lördags.
Stalker.

Fasen. Ibland ligger det emot mig att jag är trevlig och snäll. Måste säga till på skarpen.

Kommentarer:
Postat av: Jens

Haha! Ger man dem ett finger tar de hela handen! ;)

2006-04-19 @ 09:31:15
Postat av: baystream

jepp. jag brukar ge gud fingret. ;)

Postat av: Ida

J: Egentligen ska jag väl inte klaga.. Men ändå ;-)

baystream: Gud? Vad yrar du om? :-P

2006-04-19 @ 16:36:48
URL: http://sunstroke.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback