SATC.

Ja, herregud. Jag måste verkligen köpa Sex & the City-boxen. På onsdagarna kör tv3 dubbelavsnitt och nu är det sista säsongen som visas. Och det är så braaa...
Jo, jag vet att jag är lite efter, mina kompisar har varit kär i serien ett par år redan, men jag har inte haft tv3 förrän nu de senaste två åren. Igår gifte sig Miranda och Steve, Samantha får bröstcancer och Carrie svimmar bokstavligt talat när ryssen överöser henne med romantik á la poesi, opera, dyra klänningar och champagne. "I'm an American girl, you have to tone it down a bit." Sen går de och äter på McDonald's.

Kristian Luuk vikarierar för Annika Lantz i P3. Bisittare idag är Carina Berg. Coolt. För de är ju liksom ihop. "Eh ja, nu känner ju vi varandra ganska bra. Vi brukar ju äta frukost ihop och sådär..."

Redovisning av våran uppsatsplan i eftermiddag. Skönt när det är över, sen är det bara en liiiten uppsats som ska skrivas och sen är jag färdig med hela det här. Alltihopa. Yeah.

Och så regnar det.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback