Right on.

Ah, just det. Och så blir jag glad när jag traskat upp till farmor och farfars lilla röda stuga för att hämta husnyckeln när farfar säger: "Men flicka lilla, var har du tagit vägen? Du har minsann blivit mindre, det ser jag." "Haha, nähädu. Det har jag inte blivit. Fast jag har inte ätit nåt på hela dagen, det kanske är det... Nåja, jag är välmående i alla fall." "Jaa, det är ju det viktigaste!"
Och så är det ju. Right on. Tror jag ska käka pizza ikväll bara för det. Eller jag måste, för här finns ingen mat, typ. Jobbigt.

Kommentarer:
Postat av: baystream

ja, jag vet då rakt inte. jag vet bara att jag saknar dig och hånglandet på msn. du vet att jag bytt adress va? och jag är nyfiken på den där past tense - loved by all. :)

Postat av: Ida

Jag tycker om att känna mig saknad, det är nog mest det ;-) Närå, jag har inte haft tid bara. Vi tar det sen.

2006-04-14 @ 23:33:09
URL: http://sunstroke.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback