Oh.

Efter den här dåliga veckan följer en underbart bra helg. Halleluja vad jag behöver det. Och jag kommer inte låta mitt dåliga humör påverka mig i helgen det minsta lilla. För imorgon kommer ballaste och coolaste Jenny och hon ska minsann sova i min extrasäng hemma hos mig hela långa helgen och vi ska ha det skitbra. Vi ska äta god mat, dricka vin, titta på film, dricka ännu mera vin, gå på fest och träffa flera coola människor. 
Jag och Jenny har aldrig träffats förut. Men vi har en gemensam kompis och flera gemensamma andra slags kompisar, ni vet sådana som bor på internet och som man tror att man känner ibland men som man ändå inte känner alls. Några av dem kommer också på festen. Oh yeah, det kommer bli roligt!

Kommentarer:
Postat av: Peter

Äntligen har jag fått mina aningar bekräftade, det finns människor som bor på internet. :P
Have fun girl!

2006-04-06 @ 14:08:37
Postat av: K

Hoppas ni kommer ha det kul och jättebra! :)
Berätta sen hur det gick, båda två!

2006-04-06 @ 14:37:11
Postat av: Mort

Sådana som bor på Internet. Jag tillhör dem :)

Jag vet dock inte riktigt om det är bra eller dåligt

Postat av: Ida

Peter: Javisst, ibland är de här, ibland är de där. Ha det så bra du med!

K: Ja!

Mort: Jag bor ju också på internet egentligen. Men jag tror det är bra annars hade jag inte haft nåt att göra den här helgen, typ.

2006-04-06 @ 22:35:48
URL: http://sunstroke.blogg.se
Postat av: Jenny

Så hiiimmmmllllaaaaa kul kommer det bli! Jag vill skaka arsle!

2006-04-06 @ 23:45:58
URL: http://www.jagjenny.blogspot.com
Postat av: Ida

Jaaaa!

2006-04-07 @ 11:13:37
URL: http://sunstroke.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback