Nähä.

Jag trillade liksom omkull litegrann kändes det som. Brukar inte ha några värstingförväntningar om saker och ting, för då blir man oftast inte så besviken om det inte går som man tänkt sig. Men jag gjorde inte det den här gången, tänkte att det liksom inte skulle vara så himla svårt. Men att sälja bostad blev visst till en jävla härva istället som jag just nu håller på att bena ur. Det visade sig inte vara så enkelt som jag trodde. Därav besvikelse över planer som nu inte blir av pga det och omkullkastningar av annat jag haft i huvudet. Det blev liksom tomt där. Jaha, men vad gör jag nu då, typ? Dessutom kände jag mig inte riktigt i schack för att börja tänka om nu. Jag ville inte, orkade inte.
Men efter lite taktiksnack och ändringar i planerna ser det ändå ut att lösa sig. Inte just nu, och inte till det jag tänkte från början, men någon gång kommer det göra det. Det blir några tillfälliga lösningar först bara och planerna kommer säkert ändras flera gånger. Men ändå, det löser sig. En sak i taget.

Och jag får tillbaka en massa på skatten. Gött.

Kommentarer:
Postat av: baystream

ibland känns det som att planer är till för att spricka. men med lite tröst-hångel så skaru se att det löser sig med försäljning av lägenhet och allt! *hånglo hånglo*

Postat av: Ida

Jo. Och då känns det som om någon ryckt undan en osynlig matta under ens fötter. Men efter många tänk fram och tillbaka inne i huvudet löser det sig oftast ändå till slut. Inte till det man kanske tänkt som sagt, men ändå ;-)

2006-04-06 @ 13:57:17
URL: http://sunstroke.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback