Hejdå, klamp.

Jaa. Det ser ut som att min klampklamp-granne flyttar idag. Visserligen innebar det att det började klampa redan vid nio i morse. Men ändå. Hej då grannen.
Fast det här med flytt och sånt påminner mig lite om att jag kanske borde börja rensa ut i min garderob idag så att folk som kommer hit på måndag kan se hur stor min klädkammare egentligen är. Det påminner mig också om att det faktiskt ska bli rätt sorgligt att flytta härifrån sen. Jag vill ju inte bo i den här staden, Örebro är verkligen inte hemma. Men lägenheten har hela tiden känts som hemma, mitt hem, mina saker, min första lägenhet. Trots att jag bara är sentimental över att behöva lämna den så önskar jag ändå ibland att jag kunde ta den med mig till Jönköping.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback