Grr.

En sak som gör mig otroligt irriterad och faktiskt arg på riktigt är när man måste gå in i vänthallen på stationen i Mariestad för att det regnar och för att man verkligen måste gå på toa, bara för att upptäcka att det är Sveriges äckligaste vänthall med Sveriges läskigaste fyllon som hänger där. Så det blev alltså inget toalettbesök. Troligtvis hade jag inte ens velat gå på den skabbiga toan, men ändå. Så under hela bussfärden till Jönköping satt jag och förbannade Mariestad och dess invånare för att jag sitter och har panik över att jag är så jävla kissnödig.
 
En sak som gör mig otroligt glad är när jag fått betala fem kronor för att få gå på en någorlunda fräsch toa på resecentrum i Jönköping, uppskattningsvis cirka två liter lättare.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback