GB.

I Storbritannien är de fan inte kloka. Eller så är det kanal 5:s fel eftersom de visar ALLA sjuka dokumentärer som kommer från Storbritannien.
För någon vecka sedan var det en dokumentär som hette Världens största penis.
Igår var det en dokumentär om ett par kvinnor som bytte sina karriärer mot ett arbete i porrvärlden. Tillåt mig citera en av dem på ett ungefär: "Ja, idag har jag gjort en lesbisk scen och sen spelade vi in en gruppsexscen på fem personer. Det var helt lovely. Jag fick ont och blev öm till och med i magen men jag hoppas att jag blir bokad på fler liknande jobb i framtiden."
Nu såg jag att det på söndag kommer vara en brittisk dokumentär som heter Jag ammar min 7-åring.

Nog för att jag är en ganska open-minded person som tror på människors egna fria vilja, men vafan...

Och apropå den sista dokumentären kom jag dessutom genast att tänka på karaktärerna Harvey och Jane i Little Britain. Not bitty later, bitty now!

Summa summarum: människor från England = galna. Men jag måste titta.



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback