Fest och sånt.

Jajemänsan. Hemmafesterna är de bästa festerna. Lindas inflyttningsfest blev en succé och jag tror att i princip alla hade jätteroligt hela kvällen.
Själv kunde jag nästan inte sluta skratta på hela tiden, jag drack vin som följde en konstant, men ändå lagom stigande kurva (som i och för sig pågick ända från sju till halv tre på natten. men ändå), jag var grym på musiktävlingen, jag och några till hade en bröstdiskussion som resulterade i att jag lät folk kika ner i min bh, sen höll jag och Sofia låda i köket och berättade inför chockerade åhörare vilka för- och nackdelar vårat singelliv har, jag fick en liten stund under ett täcke med någon som doftade gott och det fanns underbara, roliga, smarta och snygga människor runt mig hela kvällen. Det gäller egentligen för större delen av helgen förresten. Det finns så många bra folk överallt, det gäller bara att hitta dom, och alla sätt är bra sätt. Hurra!
Nu vill jag bara se alla ocensurerade foton innan de hamnar på ställen där de inte borde få finnas. Gah.

Kommentarer:
Postat av: baystream

ååh, en stund under ett täcke med nån som luktar gott! det är inte fel! hånglo! :)

Postat av: Mort

Ocensurerat vare här :)

Hey, vem hamnade du med? :)

2006-04-10 @ 19:23:18
URL: http://www.passionsfrukt.nu/tankar/
Postat av: Ida

baystream: Sant!

Mort: Haha. Det säger jag inte, och det var inte så allvarligt heller. Han doftade gott bara. Och det var det fler som gjorde ;-)

2006-04-10 @ 22:55:05
URL: http://sunstroke.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback