Tv-kväll.

Träffade på den s.k. "36-åringen" på skolan idag. Nej, det är ingen kriminell ökänd snubbe på skolan (fast vad vet jag egentligen?) utan en person jag träffade nån gång i början på hösten. Och jag vill bara tillägga att han såg ut som 29, max!
Nåja, hursomhelst, jag trodde väl kanske knappt att han skulle känna igen mig och ännu mindre komma fram och prata med mig. Men det gjorde han. Och vi förde ett helt normalt, dock kort, samtal som om vi kände varandra lite ytligt.
Det finns två stycken till som jag brukar träffa på i skolan, men av någon anledning brukar det bli att man inte hälsar på varandra. Man ser varandra på långt håll, men nej, en liten hälsning i all enkelhet blir det inte. Ganska konstigt egentligen, har man hånglat lite så kan man väl i alla fall säga hej. 
Så, tack 36-åringen för lite manligt moget beteende. Det behövde jag.

Och vem försöker jag lura med rubriken egentligen? Alla kvällar är ju tv-kvällar, mer eller mindre. Men ikväll är det dramadokumentären om Lasermannen, gjord efter en av de bästa svenska böckerna. Nämligen den som heter... Lasermannen.
Ska sitta med en kopp té, en filt och några värmeljus och uscha mig över vilka hemska människor det finns därute.

Kommentarer:
Postat av: Jenny

Åh, nu har jag också hittat hit! Vad tyckte du om Lasermannen då? Jag tyckte att det var för jävla rörigt!

Postat av: Ida

Vad trevligt! Jag läser ju din också ;)
Javisst, det var rörigt faktiskt. Tur att man läst boken. Dessutom var det ganska dåligt ljud tyckte jag. Satt jag som en gammal tant och sa: "Mäh, vad säger dom? VA?"

2005-11-24 @ 16:19:19
URL: http://sunstroke.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback