Hospitalized.

Jag är en sucker för sjukhusserier.
Nya Grey's Anatomy på tisdagar är ju riktigt bra (ah, överläkaren som flirtar med henne hela tiden - så snygg), sen har vi Cityakuten som ju är en klassiker. Chicago Hope, också väldigt bra och det måste finnas avsnitt kvar att visa av den tv4, eller? Och Scrubs såklart. Otroligt roligt och Zach Braff är ju hur bra som helst. (inflikar ett filmtips med Zach Braff här: Garden State)
Desssutom läser jag just nu Sista jouren av Karin Wahlberg. Mystiskt mord på ett sjukhus. Så spännande...
Det bästa av allt är ju att jag kommer jobba på något sjukhus sedan. Det måste ju betyda att jag också kommer leva ungefär ett sådant sjukhusliv sen, eller hur? Kommer få de roligaste arbetskamraterna, de bästa läkarna och sjuksköterskorna, de intressantaste moraliska dilemmana att reda ut, och så kommer jag träffa en snygg överläkare att flirta med i hissen som jag sen gifter mig med. Jajjemänsan.

Fick ett sms i morse av min brorsa, "hörde du på rix-fm i morse? de pratade om tånnö och magnus insändare."
Så häftigt. Dessvärre hörde jag det inte och man kan inte höra programmet i efterhand nånstans heller.
(Det handlade alltså om insändaren jag skrivit om här nere tidigare, kolla på det.)
Berättade för mina föräldrar i helgen att hans insändare cirkulerar friskt på nätet och när jag var hemma i helgen hade pappa pratat med honom. Tydligen ringer det folk från olika tidningar hela tiden och vill använda insändaren. "Jadå, det går bra, se bara till att mitt namn och Tånnö står med.", hade han sagt då.
Det hade jag också sagt. Go Tånnö!
18932-11

Kommentarer:
Postat av: Jenny

Vad står det i den där artikeln egentligen? Kan inte öppna den, men nu blev jag nyfis. Är det samma som Karin pratat om?

Postat av: k

du vet väl att zach braff inte bara är huvudrollsinnehavare utan också har gjort hela skiten. fast det är ju verkligen INTE skit. otroligt bra film.

2005-11-30 @ 17:37:20

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback