Talk.

Men alltså, har snubben som tar bilder från Kåren börjat retushera dem? Den här bilden är från Kåren i fredags och det är jag som är tjejen i rosa tröja.
Men kolla vad slim jag ser ut! Kolla halsen och nyckelbenen, snyggt Ida. Och magen, den ser nästan helt platt ut. Och hade jag verkligen en sådan urringning? Jiisses...
Det är alltså en helt missvisande bild. Sådan hals får jag bara om jag spänner skitmycket och mina nyckelben får jag oftast dra fram med handkraft för att titta på.
Men jag ska inte klaga, annars hade jag aldrig lagt ut bilden här. Ja, det är väl bara att tacka och ta emot och vara glad för det lilla.





Och apropå det lilla.
Vaknade idag av att Coldplay's nya video till låten Talk spelades. Det var fint, jag blev glad.
Fast jag känner mig ibland som en pensionär som lever ett tråkigt och enformigt liv och som tycker att det är bäst att "ta till vara på" de små sakerna i livet och som kan bli glad i två dagar för att ha sett en fågel på gatan.
Det är ingen dramatik i mitt liv.
Är inget fan av dramatik men det börjar bli tråkigt på riktigt nu.

Kommentarer:
Postat av: Jenny

Vafan, det är bara att tacka å ta emot när man blir pudding på kort!

Postat av: Ida

Haha, jofan. Fast pudding är att ta i, blev lite förvånad bara.

2005-12-06 @ 19:51:08
URL: http://sunstroke.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback