K-k-kallt.

I'm freezing.
Glömde sätta på elementet i morse som jag alltid stänger av på kvällen för att det susar så mycket. Annars är det faktiskt ganska skönt att det är ett par minusgrader ute. Det knarrade i den lilla snö som ligger på marken och det kändes riktigt friskt i luften när jag gick hem från universitetet nyss. Och hellre att man fryser lite på julen än att det skulle vara plusgrader och slask. Det får vara värt att frysa lite. Med lite varm o'boy, pepparkakor och en filt ska det nog gå bra.

Och faktiskt har jag överlevt den här dagen med bravur. Ögonlocken kände inte alls för att dra ner till golvet trots en lång föreläsning idag. Jag var nog snarare nästan lite övertrött i så fall med tanke på de fånigheter och dåliga skämt vi brukar ägna oss åt på eftermiddagsföreläsningar. Och jag känner heller inte för att sova en liten stund nu som kompensation för min tretimmarssömn inatt. Jag hade nog ett par timmar till godo eller nåt.
Fast ikväll kommer jag säkert somna som om man hade slagit en träpåk i huvudet på mig eller sövt ner mig med eter.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback