Friday night.

Har saknat den här fredagskänslan lite faktiskt. Ändå har jag bara jobbat två dagar i. "Jaha, trevlig helg då. Ses på måndag." (fast jag kommer ju inte på måndag)
Men fredagar är nice. God mat och rödvin med föräldrarna. Dessutom är det extra bra att de försvinner bort till grannarna på kvällen så man får huset för sig själv och kan krana lite extra. Och så var det ju Kopps, den hade jag inte sett förut. Josef Fares pappa är en cool gubbe. Brukar se honom i fönstret på Österplans marknad i Örebro.

Och nyss frågade min snart sextonåriga syster mig om jag kan köpa ut till henne. Jag sa nej såklart. Men det kanske var lite dumt att jag också sa: "Du får väl sno här hemma som jag gjorde i din ålder."

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback