Fisk i låda.

40-year-old-virgin på bio igår. Herregud, vad rolig den var. Knäppt rolig, men ändock skitkul. Efter vaxningsscenen kunde jag bara inte sluta skratta, men på bio ska man ju helst vara lite tyst så jag fick försöka kväva alltihopa. Istället fick jag ont i magen och tårar i ögonen. Men kul var det!

Kikar lite på O.C-maratonet. Har aldrig följt den serien, men den verkar inte alls så tokig. Adam Brody är ju hur charmig som helst.

Tråkig dag idag. Måste städa lite också. Och så borde jag slänga det som ligger i en låda i kylen, nämligen fiskgrytan från i...hm, ett par dagar sen. Gjorde ganska mycket eftersom jag tänkte "Bra, då räcker det i ett par dagar!", men jag blev aldrig sugen på den igen. Undrar hur den ser ut nu där i lådan? Undra om det rör sig i den? Näe, så gammal är den ju inte. Men det luktar nog skunk. Eller typ dill i alla fall. Egentligen vill jag inte kika efter. Vill helst slänga hela lådan, men då kastar jag också en väldigt bra bytta från Ikea. Det är ju dumt.
Nej, det blir nog inte mer spännande än såhär idag.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback