Farbror resande Mac o co.

Lite nostalgi igen.
Jag kollade på Fragglarna tidigare idag. Otroligt bra. De är så söta. Och så himla spännande när de måste gå igenom Gorgernas trädgård för att komma till den Allvetande skräphögen. Minns att jag hade några Fraggel-plastfigurer som jag lekte med när jag var liten. Och några av Dozrarna, de där som är klädda i overaller och stålhjälmar. Och så hade jag ett Fraggel-spel.


Dansa och häng me *klapp klapp* 
Sjung me' oss, låt munnen le
Sprak och fest och färg *klapp klapp*
I vårt Fraggelberg



Kommentarer:
Postat av: storebror bobo

fragglarna var ju såååå bra! tror jag har några avsnitt på dattan som jag kan ta med hem som vi kan se på. jag hade en LP med dom. tror en viss peter granlund finner den i sin ägo dessa dagar...

Postat av: k

Jag har kvar några sånna plastleksaker! :)

2005-12-21 @ 09:18:23
Postat av: Ida

Många av våra fraggelfigurer hade någon tuggat på. Och jag kommer inte ihåg att det skulle varit jag. Måste varit hunden som vi aldrig hade, eller nåt..

2005-12-21 @ 20:49:37
URL: http://sunstroke.blogg.se
Postat av: Jens

*skrattar*

2005-12-22 @ 11:20:42
Postat av: linus

älska fragglarna! jag hade ett fraggelpussel. =)

2005-12-23 @ 21:53:06

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback